Saturday, June 29, 2013

Orang Baru

Salam 'Alayk and very good midnight .
Sorry sebab lately ni dah lupa kat blog jap . banyak sangat hal yang berlaku . lagi lagi nak SMA ngan SPM kan . ye ye je aku ni . padahal , bukan belajor pun .

so , hari ni nak cakap kisah orang baru . ehh , effy baru beranak ke ? beranak apanya ,aku SPM pun tak lepas lagi . nak berkahwin bagai . oh , pelisss ! act , nak cakap kawan baru . tapi tak sedap sangat bunyi je macam kawan baru tuh baru je kita nak kawan ngan dia tahun ni ye dak . K suka hati aku lah nak cakap apa . Masa bulan satu tuh , kecoh lah kisah pelajar pelajar baru yang akan diimport masuk dari pelbagai sekolah kan . aku ingat lagi kawan aku ainizah cakap macam ni , " Bai korang , minggu depan aku nak kawan ngan budak Paya Jaras " entah pape lah dia tuh . macam nak kena bantai je ngan aku kan . masa budak baru masuk tuh erk , semua jenis response ada . ye lah kan bak kata kawan kawan aku diorg ni kerek semacam . siap ada yang bercita cita nak jadi ketua batch lagi . tak boleh bla sungguh . siap tukar paya jaras jadi paya bakau lagi . tambah tambah gee . gee sampai sekarang takleh terima sangat budak budak baru nih . aku tak tahulah apa masalah nye . tapi , budak paya jaras je lah . tak tahu pulak dari sekolah lain lain tuh .

apa yang aku nak perkenalkan hari ni salah sorang dari mereka ( budak baru ) but dia dari SAM Tanjong Karang . NURUL NADIA BT KAMARUDDIN . frankly speaking , aku serious tak rapat gila gila dengan budak baru . tapi ngan dia , aku rasa lain . takde langsung nak rasa dia budak baru . even si gee tu yang memang takleh terima budak baru tu pun boleh je aku tgok tdo sebelah nadia ni . makan sama sama . ye dak gee oi ? haha . diorg kata budak samtk datang sini mesti boleh jadi kawan rapat . ye lah mula mula masa form 1 , inaa masuk sini . form 2 , ain nadh . form 3 , wedot . semua friendly . boleh je kawan macam biasa






*Aspuri SAMTTAJ*
*Jamuan Gerila 4*
*ED ngan nadya *


*KTM Batu 3*
*PWTC dan Masjik Jamek*
senang hati dia join trip kitaorg gi bookfair



*Hari Koperasi SAMTTAJ 2013*
* nadya dan ED *

HUH ! Guys , kita bff till jannah ehh . Amiiiiin