Thursday, May 30, 2013

X.X memang mustajab X.X

Salam 'Alayk and good morning semua . aku rasa ni first time aku update pagi pagi yang indah ni . cehh gitu . padahal sekarang ni aku tgh tunggu my supir untuk pergi ke pesta buku selangor kat sacc . gila tak pergi la kan . hehe

memang mustajab ? apa yang mustajab ? act , sebelum ni aku ada blogwalking seorang blogger ni , irine nadia . dia kan sekarang tgh pregnant so dia ada lah kongsi kisah LOSYEN MUSTAJAB DUNIA HERBS tuh .

so , one day , aku teman lah kakak aku yang terchenta tuh pergi spa kat simpang ampat , semanggol , perak . gila jauh kan dari rumah aku , haha , takdelah . aku balik kampung lah . kakak aku buat rawatan resdung dia lah apa lah . aku tak berapa nak tahu . sementara nak tunggu tuh mestilah lama gila gila kan . so , aku pun pergilah belek belek sat produk produk dunia herbs tuh . antaranya losyen tuh ah kan . anddd , tertarik ngan satu losyen mustajab rose scent . sebab aku ada baca yang losyen ni wangi gila kan . so , memandangkan aku ni suka lenguh lenguh kaki kan bila jalan jauh , aku beli lah yang rose tuh . bila balik rumah pakai , serious memang wangi bau rose lah kan . berebut rebut ngan ema nak pkai . dah pakai memang rasa panas but wangi . pastuh rasa sejuk when kena kipas . terus off kan kipas tuh . pakai selimut . kitaorg memang gila .


Ginger extract lotion with rose scent 
~ mine ~

so lepas ni aku bercita cita nak kumpul semua jenis losyen ni . wahahahaha seronoknyerrrrrr

here , aku letakkan the banner of the lotion and kegunaannya .


double chin . hee


sesuai ngan aku . boleh hilangkan selulit .



okaayyy . yang ni aku rasa tak perlu beli pun .


boleh bawak balik kampung nih .





KBAI . beli tau terutamanya amalinahassbull untuk double chin kau . ehh , triple kot . hahahahaha