Sunday, March 24, 2013

Finally , I'm back

yayyyy ! Assalamualaikum w.b.t
Salam Sejahtera semua .

hmm , rindunya aku kat blog aku yang satu niyh . muahhh muahhhh muahhh . sorry guys , almost 3 months aku senyap je tanpa khabar berita . and now i'm back .

*****speechless****

sebab dah lama tinggalkan blog , dah tak tahu nak cakap macam mana . tak tahu nak start dari mana .

first , ramai batch aku kat samttaj yang tinggalkan aku . huaaaaaaaaaa . lebih 30 orang . ramai gila . nak senarai kat sini tak ingat semua . tapi kitaorg ada buat list but aku tak ingat semua . just certain orang je . antaranya , inaa . kawan rapat aku lah jugak . sarah hany , kawan rapat aku masa form 1 . diaorg semua dah takde . lagi , zahid + oby + kerol yang aku suka sangat kacau pun dah takde . huaaaaaaa . pening kepala aku asyik nangis je . aku cuma mampu berdoa dari jauh yang mereka semua ni selamat and mampu berjuang hingga ke titisan darah . hehe . i mean , kertas terakhir .

hmm , aku tak tahu nak cakap apa lagi laa .

banyak sangat yang dah berlaku sampai aku pun dah tak ingat and tak terkata nak tulis apa .
okay laa , sebab otak pun dah start pening baik aku blah dulu . chio