Tuesday, November 20, 2012

MINI UPDATE

Assalamualaikum and very good evening .
Lama tak update blog sebab bizi semenjak dua menjak ni . hehe
Hmm , first of all nak wish CONGRATULATIONS kpd sesiapa yang dapat melanjutkan pelajaran ke semester seterusnya . credit to kakak gua , BULAT .

A MONTH after PMR . Life must going on  . hati tengah berdebar debar menantikan saat nak ambik result . kalau teringat bende tu pasti sebak . dah lah semalam time keluar result UPSR , aku dah menangis . sangat sangat sedih okay walaupun bukan aku punya result yang keluar . pusing sebelah tengok kakak aku pun nangis jugak . aku pun tergelak tgok dia nangis . aku tak apply mana mana sekolah pun sebab dah kena berleter ngan mak aku yang dari sekolah agama pindah sekolah sains . apa barang ! itu yang mak aku cakap lah . so , aku sebagai anak yang solehah sikit sikit ni pun akur lah . lagipun aku cintakan SAMTTAJ apa .

*tetibe aku rindu samttaj* hisk hisk

so , semalam lepas ambik result adik aku  , ma pun dah bual ngan cikgu , aku ngan ema pun dah main main kat situ , kitaorang puun balik lah . yang tak tahannya , kereta tu ma aku parking jauh tau sebab ramai kan mak bapak datang . so , aku nak duduk depan , aku jalan la laju laju . tiba tiba adik aku lari . tapi tak laju mana pun sebab badan dia kan banyak lemak so takleh lari laju . haha . aku pun dah geram + sabar je lah , jalan je lah . sampai kat kereta adik aku seronok sangat sebab dapat duduk depan . lepas dia buka pintu kereta , dia bersorak seronok . masa tu lah aku ngan selamba je masuk kereta tu tanpa rasa bersalah . dia mengamok gila and dengan rasa tak mahu mengalahnya dia terus duduk atas aku . so , aku terpaksalah tahan rasa beban tu sampai rumah . sangat annoying okay ini budak .


so , bila dah sampai rumah dia dah turun kereta , barulah aku dapat bernafas dengan sempurna . haha