Wednesday, October 31, 2012

Random Update

Hi ! Assalamualaikum .

dah dua minggu lepas PMR , dua minggu duduk rumah , dua minggu tak update blog . so , di keheningan malam ni terpaksalah gagahkan diri untuk update blog . terpaksakah ?? act , tak boleh nak tidur sebab tadi lepas habis cerita Julia (yang amat menyakitkan hati) tu , ngantuk sangat . then , pergi ambik novel and baring atas katil . tapi mata ni dah terkelip-kelip . so , aku suruh ema kejutkan aku kul 9 sbb nak tengok cerita Mimipi Cinderella . mana boleh miss cerita tuh .

ema balik sehari selepas aku balik rumah . so , rumah ni dah bising dengan suara aku yang tak reti nak slow . mak aku kata macam speaker . nak buat macam mana ?? aku ni gelak pun macam setan . Astaghfirullah ! kat rumah , kerja aku adalah bahagian LAUNDRY . yes , aku basuh baju ( I meant , machine basuhkan tapi aku yang kutip baju dan letak dalam machine eh ) , aku jemur baju , aku angkat baju and lastly aku lipat baju dan hantar ke bilik-bilik . yang lagi bestnya , aku lipat baju depan tv oh . lagi , aku ngan ema masak sama-sama . aku suka potong bawang ! hehe .

one more thing yang aku suka sangat bila semua balik rumah ialah tidur sama sama . kitaorg akan hamparkan  aku punya toto LV dalam bilik , and tido bertiga kat situ . untonglah adik beradik 3 orang je so senang sikit ! apa yang Allah bagi ada kelebihan dan kekurangan . Remember that . Hikmah ada adik beradik sikit , boleh tidur macam tu . macam biasa , adik aku yang super penakut tidur tengah . dah nak masuk form one pun masih penakut . tiru perangai sapa pun aku tak tahu lah . and sebelum tidur kitaorang mesti tengok wayang dulu . hehe . guna laptop letak kat atas kotak and pasang movie yang pelbagai genre and languages tu . yang pastinya , mesti aku yang kena shut down kan laptop tuh ema dan ayan wajib dah tertidur . sangat annoying , okay !

*okay , aku tahu post ni amat bosan sebab takde satu gamba pun*

lagi satu hobi aku sekarang ialah blogwalking . baca blog orang best ! boleh tahu betapa susah senangnya perjalanan hidup seseorang . di sini aku sertakan blog2 yang aku dah stalk beribu ribu kali .

Vivy Yusof
Vivy Yusof is awesooooommee ! Dia ni owner FashionValet.net
aku suka sangat2 baca blog dia .

Irene Nadia Marcello

Dena Bahrin

Hana Fedora

and ramai lagi . tapi ni yang paling aku suka stalk . kalau aku nak senaraikan semua sampai esok pagi pun mungkin takkan habis punya .

so , jam dah pun 1.52am .  aku nak g sambung stalk blog orang . Bye everyone !

*ada orang suruh aku update blog daily , taknak aku ! aku nak cerita kisah apa*