Friday, October 19, 2012

Finally , I'm freedom

halooooo ! excited + awkwardnya nak update blog ini . ye lah dulu aku kan tgh dupdap menanti PMR . and noww , I'm freedom .  jangan nak freedom sangatlah kan ! selagi result tak keluar , lutut nie masih terketaq-ketaq .

huhhhh ! *hembus segala beban*
okaayyy , first , aku nak post satu gambaq nie . gamba satu kelas aku . but , perempuan jelah . lelaki tak mau kompromi langsung . apa orang kata , takde toleransi . ha gitu lah gayanya . so , yg nie cuma beberapa org . yg tak de budak luar ( ulangalik ) lah yang pastinya . almaklumlah kami punya sekolah ada asrama . sat na .


kalau rasa tersangatlah kecik gamba nie , bolehlah click gamba nie . dalam gamba ni ada 17 orang sahaja . semua sekali sepatutnya 21 orang . so , yang takde ialah Syazana , Syahmina , Waheeda dan Lina . 2 orang yang duduk asrama tu aku tak tahu lah dia hilang tang mana . big boss kitaorg yang duduk kat bahagian atas . yg tgh sekali and paling berbeza tudungnya ( krim ) . hehe

next , aku nak cerita , tadi aku , wawa ngan mei g rumah Arissa  . tapi , arissa nya demam . so , tak leyh lah layan kitaorg sebagai tetamu and dia dok terperuk dalam bilik parents dia . then , kitaorg buatlah bilik dia tuh macam bilik kitaorg sendiri . here , we come bebeh !



saya dengan wawa . yess , I know ! saya sangat manja dengan kawan saya .



pabila wawa dah selongkar barang2 kepunyaan arissa gitulah jadinya . haha


macam tangga kan ?
I'm the tallest , fattiest . cutiest among them <3

okayy , agak agaknya bila lah aku nak cerita kisah PMR aku ? so , nothing yang best tyme PMR . cuba ada pengawas yang tak berapa nak straight sangat . Ketua Pengawas tuh pun boleh buat lawak lagi ; Cikgu Hashim Wahdi , Cikgu Zailina , Cikgu Wan Ainal Mardhiah , Cikgu Nor Hazrina , Cikgu Wan Norhayati , Cikgu Nur Rashidah , Cikgu Zunaini , Ustazah Maimun , Cikgu Yusmaliza omeyy , Cikgu 'Aina' , Cikgu spek hitam , cikgu cina dll yang aku tak berapa nak ingat . targett ?? entahlah , rasa macam 7A je . tapi pleassee doakanlah aku dapat 9A .. Amiiiiinnn ...

sekolah cuti 2 minggu . nanti tinggal seminggu je sebelom sekolah betul-betul ditutup . aku cuma datang satu hari sahaja untuk anta buku SPBT . datang pagi balik petang lah yang pastinya , okaaayy ! sekarang keje aku ialah on9 , baca novel , masak , makan ngan tdo serta tgok talibesen . 

okay , sampai sini sahaja . beta mahu beradu . chio . wasalam . hehe