Sunday, February 5, 2012

hello

hai you guys !
okay , sudah lama sekali aku nggak update blog ini . so , homework puun banyaklah , apalah . biasalah orang nak PMR tahun nie . kene study hard sikit . sikit je puun .

sekarang nie kaki aku tgh sakit sakit . nak jalan puun susah . semua ini disebabkan roadrun hari tuh . disebabkan firqah al-farabi yg memang sikit org tuh menyebabkan aku kene lari jugak untuk dapatkan 2 point . haha . tapi kaki aku sakit lagi sampai hari niyh .

pagi jumaat tuh roadrun . ptg tuh bolehlah pulak cikgu buat kelas . aku dgn bangganya selamba jer balik umh . x gi pun kelas tuh .sebab kaki aku sakit sgt2 . (padahal mmg dah plan awal nak balik awal ) hehe .
malam tuh pulak aku g trolak , perak ngan family aku lah ngan sapa lagi kan . ada kenduri kat sana . esoknya pulak pergi tanjung malim pulak ada kenduri lagi .aku nie dah lah susah nak jalan . tapi gagahkan diri jugak untuk berjalan demi makan . haha .

okay aku kene balik asrama hari selasa niyh . bp hari jer lagi . dah la kaki aku x baik baik lagi niyh . macam mana laa aku nak g sekolah ??

haha . sekarangg niyh aku tgh obses giler giler kat cerita Vanila Coklat . huh ! Aiman Hakim ngan Izara aisyah . pelakon baru tapi best giler giler cerita niyh sampai sekarang aku dah gilakan cerita niyh . tapi malangnya nasib aku episode ni ada 13 jerh  . tapi aku x kisah sgt lah kan . tapi yg sedeyhnya cerita nie habis hari selasa minggu sebelum cuti semester bulan 3 nanti . YA ALLAH ! kenapa lah x habis masa cuti semester nanti . tuh lah yg menyebabkan aku sgt sgt sedyh ye sekarang . dah lah tgh giler degn citer tuh sekarang . Jadi , aku redha jer lah sekarang . haha

okay ! sekarang niyh aku nak sambung tgok balik vanila coklat . byep .