Saturday, January 21, 2012

Hye Hye Hye awak semua !!

huh ! akhirnya setelah 3 minggu aku tidak mengupdate blog ini , akhirnya adaa jugak lah masa untuk aku mengupdate blog nie . hehe .

pertama sekali nak citer kisah ....  hmm apa lagi kalau bukan kisah sekolah dulu .  seklah okay lah . dapt cikgu yg best best . kelas puun best . rakyat jelata ( classmate ) pun best . hehe . aku suka sgt laa sekolah thn nie . tapi , aku tetap rindukan thn 2011 . tuh thn paling best larh aku rasa ! kteorg memang x honeymoon lah kan . hehe , thn nie PMR doe . hujung bulan 9 kott . aku harap sangat aku dapat keputusan yg cemerlang . yg boleh membahagiakan parents aku . AMINN !

dorm pulak . masih dorm yg sama ngan tahun lepas . dormmate pun sama . aku REDHA jer lah ! nak buat macam mana lagi kan . itukan ketentuan Allah . aku terima dengan hati yg terbuka .

DM pulak boleh laa tahan thun nie . tender baru . pinggan cawan bersih lagi laa . tapi x tahu laa selepas nie . pinggan dia sebesar piring astro . tapi , masakan nya terlebih pedas laa pulak . kadang kadang tuh aku makan sambil nangis kott . dah laa lidah aku nie kekurangan receptor pedas . dia pergi masak pedas pedas pulak . aku redha jer lah . bersyukur dengan apa yg ada . drpd aku mati kebuluran kan baiklah aku telan jugak makanan makanan tuh kan .

homework tahun nie bertimbun timbun tapi aku selesaikan tanpa merungut puun . walaupun kadang kadang terkeluer jugak rungutan tuh . aku sedar tahun nie aku PMR . sebab tuh la cikgu cikgu nie bagi banyak homework . setiap subject pulak tuh . hehe .

KOKO pulak tahun nie aku masih stia ngan Pandu Puteri . aku ahli yg setia okay !! lagi , aku masuk Kelab Tahfiz . kawan kawan aku pelik pulak aku jadi budak baik pulak tahun nie . best apa kelab tahfiz nie . boleh hafaz hafaz al-quran . InsyaAllah . sukan aku masuk Petanque . aimi yg ajak kot . aku pun ikut jer lah . aku x pandai main pun petanque nie sebanarnya . tapi buat buat pandai je lah . Firqah masih yg sama lah . mana boleh tukarkan . buat buat x tahu la pulak . hmm , aku firqah Al-Farabi ( biru ) .

okayla , aku puun dah habis goreng karipap . sekarang nie aku nak makan n lepas nie nak pack baju esok nak balik kg . hooray !