Sunday, January 1, 2012

Detik - detik terakhir

haih , tajuk post tuh macam sedang menanti sesuatu je . hehe . x de la sebenarnya detik detik terakhir pada tahun 2011 . nie post terakhir untuk tahun 2011 .

kalau pk pk kan balik apa yg aku dh dpt pd thun 2011 . apa yg membahagiakan aku thun 2011 . owh , tahun nie tahun yg paling banyak dugaan dalam hidup aku . terlalu banyak hingga tak terkira . tapi , banyak juga kebahagiaan yg aku dapat tahu nie . aku dpt kawan yg sekepala aku . aku suka sangat sangat . hehe .

untuk tahun 2012 , aku masih terfikir fikir apa yg akan aku tempuhi untuk tahun ini . aku harap aku akan dapat lebih banyak kebahagiaan daripd penderitaan . aku harap sangat sangat . aku x nak apa yg terjadi pada tahun 2010 ngan 2011 berlaku lagi untuk tahun 2012 .
hmm , x de apa yg hendak diperkatakan lagi . cuma aku harap untuk tahun 2012 nie buku baru aku nie penuh dengan bende baik dr bende jahat . hehe .

p/s : aku akan rindukan 2011 . terlalu banyak kenangan tahun 2011 . hmm :D