Thursday, December 29, 2011

291211

hohoho .
lagi 2 hari je lagi dah nak 2012 . 2012 means aku akan PMR . hehe . aku x plan apa apa puun lagi cam mana ?? tahun dpn aku duduk dlm kelas ngan najwa kott . so , senanglah aku nak buli dia nanti . hehe . biar padan muka dia . kalau dia nak gatal gatal ngan baihaqi tuh lagila aku cubit pipi dia . aku suka cubit pipi dia . sebab pipi dia banyak lemak terkumpul . hehe .

hmm , tadi aku tengok filem ombak rindu kat youtube . hoho best giler nak maut ! even , aku dah download aku rasa nak beli dvd dia doe , ley tgok kat tali besen ( tv ) . hehe .

lagi 4 hari je cuti . pastuh sekolah . aku rasa excited nak sekolah . tapi dalam masa yg sama aku malas nak sekolah . malas giler nak sekolah . aku nak cuti panjang panjang . tapi bosan la pulak . hehe . merapu x tentu pasal pasal .

ha , ary nie Tentang Dhia episode last . hehe . nie lagi satu cerita yg aku excited nak tgok . citer nie buat aku sakit hati doe . rasa nak tampar tampar je muka Ku Salmi ngan Zetty tuh . saja je nak buat aku nangis nangis . tahu la aku nie senang nangis .

tahun depan aku nak dpt dorm yg baik baik doe . nak yg ada kawan . 2 tahun aku dok asrama 2 tahun x de  kawan doe dalam dorm . aku jugak yg bosan tyme cuti . nasib baik jiran dorm aku tuh kawan kawan aku . hehe .

hmm , okaylah aku nak pergi tgok citer Get Married 3 lak . haha cerita nie lawak doe . hehe

p/s : PERINGATAN UTK AWAK2 SEKALIAN , JANGAN MASUK TOILET PADA TARIKH 31/12/2011 , PADA JAM 23:59 . KERANA ANDA AKAN KELUAR DARI TOILET PADA TAHUN HADAPAN . hehe ;D