Wednesday, December 21, 2011

sudah lama x update blog !

huhu !
Assalamualaikum wahai sahabat sahabatku dan selamat malam aku ucapkan ! ( panjangnya muqadimah aku . hehe )

hmm , lama gila gila aku x mengupdate blog aku . x busy puun cuma malas jer . haha . hehe . hihi .

kali ini aku nak cakap pasal apa ha ??
ha , aku nak cakap pasal aku jumpa ngan kawan aku yg aku sayang sgt dan rindu giler giler iaitu Izzati . haha . dia nie aku jumpa setahun sekali je sebab dia sekolah kat MRSM Pasir Salak . hmm , aku kasi gambar ek !

comel kan ??

lagi aku nak cakap apa ha !

lagi 2 minggu je cuti sekolah . lepas parents aku balik dri mekah kan keje aku asyik tidur , makan , online je . dulu , masak , kemas rumah apa apa lagi la . sekarang aku tidur je keje . mak aku tak tau nak cakap apa lagi kat aku .

hmm , kakak aku balik lagi Sabtu nie . hehe . pastu ahad kteorg nak g Jalan masjid India , KL . sebab ema nak beli shawl banyak banyak . pastuh nak g PAS jap . aku nak beli ' something ' . bende nie kalau aku x beli meroyan hidup aku .

okaylah sampai sini je lah aku memerah otak aku . sebenarnya tulis kat blog pun macam tulis karangan jugak . aku nak g maen game My Shop pulak ! hehe . bye !!