Monday, December 12, 2011

cerita hari ini

hye korang sumer !

minggu nie banyak sangat kenduri doe . kenduri tunang la , kahwin laa , sunat laa tahlil laa dan apa apa yang patut laa . aku paling malas betul laa kenduri kenduri nie ! malas giler nak pergi kenduri . aku puun x tahu sebab napa .

so , petang tadi pergi PAS . dah lama aku x jejak kaki kat PAS nih . ( padahal baru 3 minggu je ) . tujuan asalnya nak pergi beli baju sekolah aku . so , sampai sana Poh Kong Jewellary ada buat promotion sebab 35years anniversary diaorg kan . mak aku puun tengok tengok la . last last dapat la jugak kat mak aku sebentuk cincin ! haha . ayah aku kata hadiah anniversary perkahwinan dyeorg yg ke19 . haha . dah lama la jugak mak ngan ayah aku nie kahwin . padan la jugak sebab kakak aku puun dah tua ( 18 thn ) . 

okay , lepas tuh pergi laa beli kain sekolah aku , baju prep , kain prep , tudung prep ! asrama aku ni macam macam doe nak g prep pun ada baju doe . buat malu jer kot sebab dah la tyme sekolah kteorg pakai bju putih semua sama dia . malam pulak semua nak pakai baju seragam . warna biru pulak tuh ! tudung biru + baju biru + kain hitam ! Ya Allah , aku x dapat bayangkan keadaan aku tahun depan .

then , balik umah ! 

* esok aku nak beli coolblog lah !!