Saturday, March 10, 2012

9 March 2012

Assalamualaikum semua ..
Alhamdullilah akhirnya berjaya jugak aku curi masa untuk update blog setelah lama menyepikan diri . biasalah , aku tgh busy sekarang nie . Almaklumlah aku kan mangsa PMR 2012 . hehe . nampaknya blog aku pun dah berhabuk serta banyak sawang di sana sini . haha . saje jer .

sekarang aku rindu sama ini budak ;


*owh amalinahassbullah bila kamu mau balik shahalam hah ?*

dh masuk bulan ke3 kami x jumpa kan ? nanti bila kamu dah balik kita stori morie ek . banyak cerita nak cerita kat kamu , my dearest sister ! rindu sgt sgt sgt kat kau *sampaikan dlm purse puun ada gambar kamu**blinkblink*


next , aku baru jer habis pekse UP1 . result ? hanya Allah yg mengetahui . hehe . tyme paper  Tarikh Islam bapak arr derr , apa yg aku hafal semua x masuk . sondol lah ! so , x nak bg paper tuh nampak kosong aku salin jer soalan tuh balik . apa susah . haha . *kalau mak aku tahu niyh mampos aku*

then , habis pekse aku ngan Najwa*kawansenangdansusah* puun lari lah dengan segera ke gate . sbb kami nak outing . seronoknya . just both of us . dating lah berdua . pergi beli novel AWAS!BILAHATIDAHSAYANG , beli kek CHOCOLATEINDULGENCE , pergi mcd lak beli SPICYCHICKENMCDELUXE . niyh yg aku x tahan niyh . najwa gelak jerh kat aku sebab aku nangis makan burger niyh . sbb pedas sgt sgt n sgt . haha .

okay sayangsayang ku semua , aku nak g mandi kejap makan kejap and tidur lama . so , tata !