Wednesday, November 30, 2011

mai la dengaq cerita .

hyep semua kawan kawan aku . haha
hari ini bersamaan 30 November 2011 , aku sudah dilucutkan jawatan sebagai suri rumah . nak tahu kenapa ? sebab mak lang aku dah datang . maksudnya lepas ni aku ngan adik aku akan makan macam biasa lah . selalunya makan sekali jer sehari kan . apa lah nasib kami . tapi nasib baik mak lang aku yg baik hati ni dtg awal . boleh la dia masakkan sedap sedap untuk aku ngan adik aku . lepas nie x yah la aku bersusah payah untuk masak lagi + kemas rumah + segala galanya kisah rumah . mungkin aku akan tolong sikit sikit jer . haha .

okay , lagi aku nak kisah apa hah ?
hah , kisah filem Ombak Rindu akan keluar esok di pawagam ( skemanya ayat ) . aku suka sangat sangat maa . bukannya apa sebab pelakon favourite aku Maya Karin ada berlakon . lepas filem Cun ! , x de puun aku tgok filem dia keluar . so , esok Ombak Rindu keluar . Yess ! tapi , ramai yg kutuk Maya Karin yg dia ada kata Alhamdulillah dan bersyukur sebab dpt buat lakonan aksi ranjang dgn baik . biarlah dia . janji dia bahagia . dh pekerjaan dia untuk berlakon . kata lakonan jer . yg tuh puun nak heboh . apa dowh ! x sabar mahu tengok maa !

lagi aku nak cerita yang sabtu nanti sepatutnya parents aku sampai kul 6.45am . tapi , disebabkan masalah teknikal ( tabung haji buat penjadualan penerbangan semula ) parents aku akan sampai kul 5 lebih cam tu lah . jadi , pagi tuh sempat laa aku nak g berpesta kat Sunway Lagoon jap . haha . berpesta ? aik !

p/s : oklah saya mahu makan . dah lama x update blog kisah nak makan ! sebab dh lama mama x masak .