Thursday, December 1, 2011

cerita ary nie !

okay , semua !
selamat petang !

malam tadi aku x tidur langsung . pk nak tidur lepas subuh kan ! tapi x leh tido lak . aku puun g laa dapur tengok mak lang masak masak . haha . pastuh kemas bilik mama ayah jap . pastuh kul 9 lebih baru aku tidur bertemankan lagu Ombak Rindu kat telinga aku . pukul satu camtuh baru bangun . makan makan dulu . pastuh tgk tv . pastuh baca novel . tdo kejap . pastu online . chat ngan Tok Jambang . haha . pastuh mak lang ajak g pasar kat tepi rumah aku nie ! beli barang manyak sangat ! x tau la mak lang nie ! semua nye dia borong . katanya sebab rumah aku semua benda dah habis dari segi kicap hinggalah ke cili . pastu balik . pastuh penat ! haha .

malam nanti mak lang aku ajak lagi sekali sebab dia nak g beli tudung saji . apa apa jer lah . lagipun aku nak beli key scarf . puzzle puun nak beli . memang aku suka main puzzle puun . best kan main puzzle !

p/s : post kali nie agak bosan sebab x de idea ! tapi nak jugak menulis ! haha . best best !