Wednesday, November 30, 2011

jom dengar aku membebel !

hye semua ! dah berpuluh puluh hari aku x update blog disebabkan aku ni agak malas dan agak busy sepanjang hari . haha . suri rumah laa katakan .

perkara pertama aku nak cakap yg 4 hari lagi parents aku akan balik ke Malaysia . rindu sama mereka . sebulan lebih woo x jumpa . mana laa diorg pergi nie tggal aku ngan adik aku lama lama .

perkara kedua pulak 24/12 nie kakak aku balik Semenanjung lagi . seronok ! paling hepi adik aku laa . masa kakak aku balik Sabah hari tuh sehari semalam menangis . asyik menghitung hari jer bila kakak aku nak balik lagi . kesian adik aku yg sorg nie .

perkara ketiga kisah PAT aku . result yg sangat terok . malu gila aku . aku puun x sangka aku akan dpt result macam tuh . tapi aku masih bersyukur laa sebab x de laa sampai kawan kawan aku yg lain yg nombor diaorg seratus lebih . mahunya masuk kelas taqwa atau zuhud atau sabar ( kot ada la ) .

keempat , sabtu nie aku akan pergi ke Sunway Lagoon . x sabar rasanya . tapi aku rasa macam malas nak pergi . dah la flight parents aku akan delay sampai 8 jam . dah sah sah la diorg sampai dlm pukul 3 camtuh . tgok la dulu cam mana . lagipun , aku x tau la macam mana nak hidup kat sana kalau parents aku x de .

perkara kelima , 7 December nie kami semua akan berjumpa di sekolah . rindu sama mereka . tapi x laa rindu sgt . sebab hari hari si Juliana ( Najwa ) suruh aku call dia . agak membuatkan bil telefon rumah aku melambung laa . tapi apa aku kisah ( kesian bapak aku ygg membayarnya ) haha . x pe lah ayah demi anak - anaknya .

p/s : bila nak 3 December nie ?? pastuh aku nak ajak ayah aku pergi picnic . haha