Tuesday, June 9, 2015

My new journey

Omg . Tahulah dekat setahun aku tk hupdate blog and ya disebabkan aku masuk u ni lah aku rasa cam nak online balik blog aku yg kesepian tahap tak hingat ni . Yelah biasalah duk u kan memacam perasaan come out and berjiwa sensitip . Pantang ada masa terluang wajib lah air mata ni nak menitis nitis.

Well, bukannya aku ni homesick . Even kawan sekolah aku kebyakannya duk asrama dr form 1 tapi still homesick bila masuk u . Omg agaknya cemanalah zaharah kalau masuk u eh?? Bolehlak terfikir cenggitu . Bingai betul . Aku nangis sebab cam terfikir boleh ke aku nak berjuang kat sini . Dah ah tercampak jauh ke johor ni . Aku paling jauh okay dlm kalangan geng bertiga aku . Aku fikir boleh ke aku nak buat pesentation sini presentation sana . Hahahaha . Pastu boleh ke aku nak kawad . Ye lahh uitm kan ada ko . Pastu kawad lak tu . Kawad lah bende yg paling aku nak elakkan bila zaman sekolah dulu . Last last bila masuk u hambik kau nak elak tang mana lagi .

First, aku dapat masuk uitm johor . Kampus segamat aka kampus simfoni alam . Memula masuk uitm opkos lah ada mds . Okay aku biasa je dengan mds ni even aktiviti mds ni mmg lah memenatkan . Tdo kul 1 bangun kul 4 adalah rutin yang aku tk pernah buat . Tapi leh lak aku buat kat sini . Tak boleh blaaaa . Lagi kisah mds ni aku suka sebab hakak hakak pm cantik ya ampuuunnn . Gaya cerita cam aku lelaki lak . Hahahahaha

Okay lah so far so good . Aku punbaru je seminggu duk sini . Mana tahu lagu sbulan dua aku duk sini dah tahap petala langit kan aku jatuh cinta dengan uitmj ni . Doakan je lahhh