Saturday, April 19, 2014

New Update

Assalamualaikum guys .
wah , awkward nyaa . padahal blog sendiri kott . berbulan dah tak update . ada buat entry tapi asyik masuk draft je . last last cerita yang nak diceritakan tu dah basi . ada lalat hinggap so tak leh post . hahaha

4 months sunyi sepi di dunia blog  . rasa sekejap je kan masa berlalu . and FYI , 2014 is my last year in SAMTTAJ . okayyy , effy dah senior dah sekarang . serious , awal awal tahun lagi dah ada ujian turun . hidup aku memang penuh dengan ujian kan . takpelah , tu tanda Allah sayangkan kita . untuk 4 bulan pertama ni aku tak duk asrama atau dalam erti kata lain aku ulang alik . dari rumah ke sekolah tak jauh pun sebenarnya . masih dalam kawasan shah alam jugak . aku duk luar pun sebab ada masalah and yes , sekurang-kurangnya doa aku untuk tak duk asrama dimakbulkan walaupun aku duk luar sekejap je . Ahad ni dah masuk asrama balikkk . wahhh

Sebenarnya tujuan post ni cakap hari ni befday aku . wahwahwah . no surprise macam tahun lepas . boleh rujuk entry befday lepas lah kalau nak tahu apa jadi pada diriku . aku pun tak duk asrama kan . but , i received a big wish card from my love . Najwa and Natasya are my kekasih tau



okay , itu sahaja cerita kali ini . sekarang dah banyak gambaq masuk insta dulu . sebab insta cepat sikit kan dari blog . tapi gambaq birthday card ni tak masuk insta pun lagiii . birthday card kena dahulukan blog hendaknya . hahaha

p/s : dah lama tak post gamba sendiri kat blog . meh nak tempek sikit