Thursday, August 8, 2013

Salam Lebaran 1434h

Hai and Salam 'Alayk .

Huh tak pernah pernah aku rajin nak menaip malam malam buto ni . tambah tambah malam raya ni . Tahun lepas pun update hari terakhir raya . terok bebeno perangai aku ni .

Firstly , Ramadhan dah habis . 29 hari tahun ni . Alhamdulillah . Alhamdullilah . Semoga kita berjumpa lagi wahai bulan Ramadhan , bulan yang mulia ye sayang . And , tahun ni Alhamdulillah aku dapat puasa penuh . yeayyy ! Mungkin boleh dapat duit raya lebih kot . Almaklumlah kaum macam aku ni susah nak dapat puasa penuh ye dak ?

So , I just nak share some photos yang hari tuh aku ngan my bff kuar iftar kat luar . bukan kat sekolah ehh . kalau kat asrama tuh hari hari aku berbuka dengan kawan kawan . yang ni ngan kawan but kat luar . kitaorang ada pergi 2 tempat .

Pertama ;




Jalan TAR 

Orangnya ramai ya ampun . Tobat takmau pergi dahh .
Berbuka makan tomyam sedap kebabooom orang sebelah belanja . kuang kuang .




Najwa si gemok .

 Second ;


kitaorang berbuka di Restoran apa ntah nama nya Al-Kabshah kalau tak silap . makan nasi arab kat Cyberjaya . tapi gambanya takde . then , kitaorang pergi solat tarawikh dekat masjid besi putrajaya .



then , lepas tu sempat lagi ambik gamba kat luar masjid tu . yeayyy






Oklah . nak tido esok nak raya oiii . SALAM AIDILFITRI SEMUA . Maaf zahir & batin .