Tuesday, December 4, 2012

We're happy without you

post kali ini aku buat KHAS untuk bulat . haha .

sebelum ini , pantang aku sepahkan barang sikit , mesti dah kena bebel ngan kakak aku yang garangnya kalah singa . hehe ( jangan risau , kami masih sayang sama kamu ) . baru ambik barang sikit dah dapat amaran nanti letak balik barang tuh di tempat yang asal . sungguh sadis kann ??

so , lepas dia balik ke universiti kebangaannya , kami dengan sukaria nya menyepahkan bilik tanpa ada rasa takut . yeayyyy ! jom kita sepahkan biliiiiiikkkkk .


takde sapa akan marah kami . swear !


selimut tak berlipat . 
novel bersepah .
cd ps2 dicampak sesuka hati
botol air pun ada
floral tong sampah pun ada .
seluar hijau yang terkeluar dari almari


and semestinya aku baring atas katil dengan bangganya 


azhan sangat seronok join aku sepahkan bilik 


it was raining . 
and aku terasa amat sejuk sampai kena pakai stokin walaupun kipas sudah ditutup


I enjoy reading the novel with my sunnies
hujan diluar tapi kat dalam bilik still ada matahari . 

p/s : kita memang sehati sejiwa .


kami dah ada botol sama dengan kamu . hehe
hijau - ayan's
biru - mine