Tuesday, December 4, 2012

Free Time

disebabkan kemalasan aku tahap melampau kat rumah ni . mak aku pun asyik jerit nama aku je . macam takde nama orang lain je nak jerit . tapi baru aku ingat mana ada anak lain dah dalam rumah ni ., semua dah tinggalkan aku . hisk,hisk,hisk .

 aku nak cerita yang harini aku buat bakti kepada orang ramai . haha . takdelah . jiran aku akan buat kenduri anak dia beberapa minggu je lagi . so , aku incharge untuk balut hadiah hadiah untuk cabutan bertuah kepada pekerja pekerja pada hari kenduri tuh . hadiah tuh banyak gilaa   . ada dalam 100pcs . tapi ada 2 pcs tuh yang aku berkenan sangat . so , aku dah curi siap siap .


ni cuma sebahagian je . ada banyak lagiiii . 


so , ini adalah apa yang aku dah curi siap siap .

p/s :
dear bulat , ketahuilah bahawa malam tadi ayan dah kira berapa minggu lagi kau nak balik . lagi 19 minggu tak silap aku . pastuh dia tanya aku 19 minggu tu bapa hari ?? nampak sangat dia rinduu sama kamuu . haha



malam pertama ketiadaan bulat . 



malam kedua .
tapi kali ni control macho sikit .
haha . aku yang paling hebat gelak kat dia .