Tuesday, December 11, 2012

Blogger Dena Bahrin

korang korang kenal tak tak Dena Bahrin ? ala yang comel comel tuh . yang suami dia propose gna kamera tuh . yg heboh gila 1 Malaysia . ingat tak ? ingat tak ? haha . aku memang dah gila semenjak dua menjak ni . haha XD .

okay sebenarnya aku ni tahap kebosanan yang paling tinggi dah . so kerja aku selain menghabiskan boraih je , aku blogwalking lah . and aku ada juga masuk contest sana sini . konon boleh menang je . takpe lah kan asalkan aku buat kerja . so , kala korang blog aku tgok aku asyik buat post pasal join segmen ni , join segmen tu , janganlah nak buat muka meluat pulak . haha .

okay , effy dah melalut . sambung cerita .


klik banner untk ke blog Dena Bahrin .

aku sangat sangat tertarik dengan headerrr dia . ghrrr . 

tuh memang gamba dia eh . 

*oh cantikyaa headerr dia *
* I loikee *