Wednesday, December 12, 2012

azhan's new school <>

adalah dimaklumkan bahawa adik aku akan besekolah di Bangi mulai tahun depan . haha . gila jauh XD tak pernah adik beradik aku sekolah jauh . semua area shah alam walaupun duduk asrama .

okay , azhan akan bersekolah di Madrasah Tahfiz , Surau As Syakirin , Bandar Sri Putra kott . lebih kurang macam tuh . so , sebelum azhan dicampak kat sekolah tuh , mestilah kena survey dulu kan . so , pergi lah kitaorg empat beranak + abg afiq kat tempat tuh . sekolah dia nih atas bukit . so , dari atas boleh nampak KUIS kat bawah tuh . kira diorg ni sebelah menyebelah lah .



yang bumbung merah tu lah KUIS

lepas da tgok asrama , tandas , surau dia bla bla bla , aku pun berpuas hati . cehh , gaya macam aku je nak masuk madrasah ni . hehe .

kat situ ada kuda 2 ekor . maksudnya pelajar tahfiz ni boleh tunggang kuda tyme cuti . ada memanah , kedai runcit , kedai jual jubah dan yang paling gila lagi ada kafe . hihi . mak aku cakap bankrap lah mak aku sebb azhan tuh suka makan . haha .


so , this is the cafe .
bersih gila cafe ni walaupun pengudaraan dia terbuka .
lagi satu , murah woooo .
pekerja dia pun budak tahfiz yang senior sikit lah
tukang masak dia pun
insyaAllah makanan pun halal .


bapak aku tgh tergamam tgok banner Teh Terik Tudya . 


mama the dearest tgh bercerita masa ni .


BTK - Behind The Kitchen