Sunday, August 5, 2012

04082012

salam .
aku rasa macam dh 2 bulan lebih aku dh x update blog niyh . dh lama x bukak sebenarnya . hehe . act , sibuk skrg nie tmbah tmbah skrg tgh trial kott . adoiiyai ! macam macam dah terjadi semalam .

first , aku nak cerita kisah apa hah ?? hah ! kisah bulan ramadhan lha . Salam Ramadhan semua . *padahalesokdah16ramadhankott* okayy , Alhamdullilah 15 Ramadhan nie aku masih puasa penohh .. *banggakejap!kejap jea.manatahuesokdahxpuasa* . And , masa bulan ramadhan ni lah nak ada TRIAL PMR . and ramai kawan aku yg sanggup tinggalkan tarawikh demi pelajaran . NO ! NO ! okayy , ibadah diutamakan pada bulan yang mulia nie *cehh,ikutayatygterchentapulak* . aku macam biasa dok asrama boleh tiap tiap minggu balik rumah . seronok ! and DM aku tahun nie , hari hari nak bagi makan ayam tyme bukak puasa . balik rumah pun bukak makan ayam . adeyy , lupa seketika pada impian aku nak berdiet sepanjang bulan puasa nie . aku rasa badan aku sekarang nie macam orang yg cintakan KOLESTROL . kat DM , aku yg tukang habiskan makanan+minuman org lain . gaya macam DBKL je kan . sampai lah 13 Ramadhan 1433h bersamaan 3 Og0s 2012 , barulah aku berpeluang nak  makan ikan . ikan keli+kari kambing . still banyak kolestrol okay . agak agaknya bila lha aku nak update blog aku dengan tulis macam nie ' HARI INI SAYA HANYA MAKAN 1/3 MURTABAK . SEMUA GARA GARA DIET ' . korang rasa agak agaknya bila . tyme sahur pulak , makanan yg x habis tuh aku yg licinkan . x baik membazir . haha . btw , aku harap tahun ni punya ramadhan lebih baik dari ramadhan yang lepas . and , aku harap sangat semoga thn dpn aku dapat jumpa lagi ramadhan . Ku mengharapkan Ramadhan tahun ini penuh makna ... Agar dapat ku lalui dengan sempurna *cehh,layanlagu harapanramadhanpulakdah*



*fitnessramadhantinggalkenangansaja*

second , kisah trial PMR . minggu dpn ada 4 paper lagi . adoiiyai .. PAI , GEO , MATH and ERT . study study . masa TRIAL nie lah aku malas gila . pagi pagi orang akan nampak aku tidur kan pondok depan dewan . org lain semua baca buku , aku boleh dengan selambanya tidur . aku selalu cakap aku kekurangan waktu tidur . padahal dah terlebih sudah .. Doakan aku berjaya dalam PMR and TRIAL ni , okay !!

*moodtghexamlha*


last but not least , minggu dpn befday mama and ayah . *winkwink*
SALAM RAMADHAN semua ! KBAI . aku nak tidur . esok nak sahur . makan manyak manyak maa .