Saturday, May 19, 2012

ayuh , kita berjalan !

:D
haha ! sekarang niyh tgh minggu PPT tapi aku tetap berdegil mahu update post . aku just nak cerita yang mggu lps aku n kakak aku ( setelah mendapat keizinan momma terchenta . maklumlha aku kan x pernah kuar rumah bersendirian ) pergilah Kem Wardieburn , Setapak . Kononnya nak teman si Firdaus Anuar tuh interview lha .

Kuar rumah awal gila . kul 7 dah kuar . ayah anta sampai KTM batu 3 . pastu dari situlah aku ngan kakak aku terkontang - kanting pergi Setapak naik tren . Alahai mcam x biasa pulak .

Dah sampai sana , sementara tunggu si Firdaus tuh macam macam aku buat . mula mula baca majalah pastuh makan pastuh tidur . Bayangkan dari 9.45am sampai 5.45pm aku kat kem tentera tuh . berasap bontot aku . haha . bosan doe kat sana . tapi disebabkan kakak aku yg super gemox ni yang setia sgt nak tggu pakwe kesayangan dia tuh , aku terpaksalah menahan bosan kt situh .



tgok lha . sampai macam nie gaya kitaorg yg tersgtlha bosan . kakak aku banyak kali tdo . aku jalan jalan je pusing kawasan medan selera tuh . memang dah ditakdirkan aku selalu berjalan kan nak buat macam mana kan . haha .


*niebudaknamadiapedhotdanema*

aku dah membebel banyak kali baru dia nak muncul . apa punya budak lha . aku x paham betol lha . btw , hari ni hari yg paling aku happy . first , sebab first time keluar sendiri (aku kan anak manja mama ayah) . haha . second , sbb dpat jumpa pedhot yg x hensem nie . haha

aku n kakak aku smpai rumah dlm kul 8pm . lama tak lama aku keluar . first time tuh . haha . KBAI .