Friday, October 14, 2011

kisah hari ini .

hari ini aku , najwa , ainin , natasya , aimi , inaa and syuro g lepak kat plaza masalam . best giler . sampai sana tempat pertama yang aku terjah mestilah kedai buku SMART . hari ni aku beli novel 'Bukan Milikmu' .


ni la buku dia . dan aku x de mood lagi nak baca novel sebab dah nak PAT kan . 

okay , lepas tuh kteorg jalan jalan kat situ  . aku macam biasa main naik turun escalator tuh ( batak escalator ) . then , aku dah lapar gila sebab time rehat aku x makan sebab malas nak keluar kelas , aku ajak la pergi makan McD . aku beli big mac . sebab aku x pernah rasa big mac . ainin la yang ajak aku makan bende nie .



nie big mac . menyesal aku beli . kalau aku tahu aku beli double cheese burger . lagi sedap ! dia punya daging tuh aku bagi natasya satu sebab aku x suka . aku makan roti dia degn daging dye sket jer . pastu ngan cheese . tuh jer .

sebabkan aku x kenyang , aku ajak diaorg teman aku pergi beli ice - blended kat LG floor .




ice blended watermelon . sedap ! aku suka manyak manyak .

then , aimi teringin nak makan tutti frutti pulak . so , aku cakap la beli jer lah . kalau x cukup duit nanti aku tambah . pastu g tutti frutti ambik cup .  isi cup tuh sampai dah nak terkeluar dah . sekali punya timbang 330 gram pulak . rm 17++ . tapi sebab ada student discount 10% . jadi harga dia rm 15 jer .



pastuh kteorg balik . aku ngan aimi  main lari lari lagi . okay tata !