Friday, September 30, 2011

ketenangan

smalam , bersamaan ary Khamis . subjek math , bak n al-quran x blajar . so , bdak2 2 syukur pown hepi . mcm2 dye org buat . tapi , aku buat apa ?

Sbnrnyer sjak Rabu malam tuh tbe2 aty aku x tng . aku resah . jantung aku pown berdegup ngan kencang setiap mase . then , aku yg biasenyer tdo pkol 11.15 pm bley tdo kul 1 pg sbb aku mlpskan  segala-galanya kekusutan aku dgn cara  lari satu asrama , men'juvana'kan diri ( kacau bdak PPIM kawat ) dan bersilat . bkn aku sorang tpi ngan najwa , iman n syasya sekali .

So ,esoknya ( smalam ) bgon2 jer tdo lagi skali jantung aku berdegup dengan kencang . lps solat subuh , aku terus bersiap g kelas ( tanpa tggu najwa , iman n tasya mcm biase ) .

awal pagi nya kat dlm kelas cikgu kan x dtg so aku pon buat perkara yg aku pon x sdar ape yg aku buat . mungkin aku tension sbnrnyer . ntah la . last sekali , aku tulis kat buku natasya ( natasya tgh tdo mse tuh ) tentang perasaan aku tyme tuh .

lps rehat , tyme al-quran ustzh x masuk aty aku gler2 x tng . dah resah sgt2 . last last , aku amek buku mathurat natasya dri bwh meja dye . then aku pon bce mathurat + yassin . smpai aku mengalirkan air mata sbb tyme aku bce yassin tuh tbe2 hati aku rse sgt2 tenang . abis bce yassin , tros g library untuk pnp science dgn mood yg sgt hepi :)

p/s : blek dri kelas pnp science tuh aku men'juvanakan' diri dengan patahkan kerusi najwa . hehe .