Saturday, October 1, 2011

Kemuncak KOKO

hmm,pg tadi sbnrnyer ade kemuncak koko . so ade mcm2 pertandingan la jadinyer . ade bola sepak , kawat kaki , tingting bulan n ade persembahan silat . aku ske persembahan silat . terpukau aku kat situ . haha .


yg nie persembahan silat lelaki . ketua dyeorg Paie aka Peah .


nie pompuan form 2 terdiri drpd natasya ( bff sye ) , fonot , atuk Iba , zahidah ngan Aimi .



silat pompuan form 3 .

  
kadet bomba nie berkawat yg first . dpt nombor pown first . pastu ketua platun dye , Muaz b Razlan dapat jd ketua platun terbaik .



KRS dapat nombor 2 . ketua dye Aiman Syahmi . 



PBSM dapat saguhati jer . ketua die Nad .


PPIM dpt no 3 . ain ketua dye . 

asalnyer , PPIM dpt first . pastuh dah la satu - satunya pasukan pompuan . pastuh dah x tahu cam ner nak hormat la kat mane tmpat dye . ain smpai nangis kowt . pastu kak lala bg tau cikgu rahim . last2 dyeorg undi lg sekali .

aku cakap kat mak aku yg ari nie ade hari kemuncak koko . pastuh mak aku tanya aku  buat kan puncak mana . sabo jer la ngan mak aku yg sorang nie . bubye .