Friday, April 19, 2013

Turn 16

Assalamualaikum wbt and salam sejahtera semua .

19/04/2013 = JUMAAT yang penuh dengan barakah . Alhamdullilah .

First of all , nak ucap terima kasih for those yang sudi wish diri aku a Happy Birthday . yelah aku tahu . aku ni dah tua . tak sangka aku dah besar weyh . 16 tahun kott . cayalah weyhhh .

malam birthday aku yang ke 16 ni aku takkan lupa . sebab gaya aku disambut dengan cara gaya dugong yang berenang di atas lantai . seriouss . mana taknya , masa tuh aku dah nak tido ni ( ceh , gaya je nak tdo padahal nervous memikirkan pebenda lah yang depa semua nak buat ) , tetibe shushu datang hempap aku . then natasya pun . alamak . dah lah dua dua dugong . makin sakit lah aku yang kat bawah ni . aku pk diaorg nak rogol aku ( mintak simpang 44 ) . and surprisingly ,  kawan kawan aku datang and tuang bedak kat aku sambil nyanyi lagu happy birthday . and masa tuh aku rasa , akulah orang yang paling putih di dunia ni . haha . and , nyanyian diorg mampu membangunkan ahli dorm aku yang lain . sebab gila kuat kan . pastuh diorg seret aku keluar dorm ikut pintu belakang . yes , seret . sampai sakit siku aku yang cun melecun ni . and diorg simbah aku dengan air sabun . walaupun aku meronta ronta . cehhh , aku tarik banyak orang lah jugak . gigit kaki , lutut orang lahh . yang pastinya aku adea tarik najwa , bergolek sekali ngan dia . can imagine aku berenang dalam air sabun atas lantai di asrama . wow . extravaganza . dahlah air sabun . menggigil kot aku . okay , sampai situ je kot cerita kisah malam birthday aku .

next , pagi tadi . yeayy ! dengan bangganya pening kepala masa belajar subjek tauhid . yelah tertelan banyak bedak ngan air sabun masuk hidung kann . so , buat donno je lah . but , seriously nak cakap thankyou kat semua orang yang sudi sambut birthday aku yang comel ni . okay , aku perasan je .

THANKS TO :-

geng surprise 
( shu , wa , aimi , tasya , nadia , wedot , ainnur , farah amira , ain nadhirah , jaja , wanie and sapa sapa lagi )
sorry , aku tak dapat cam sangat sebab sakit mata .

kamilia (my dormmate) for the rm1

farah amira for the crispy 

ainin sofiya for the tolebrone 


shahirah ram for the rm5 .

najwa , ainizah , diyana , alia , warga 4 Ikhlas for the cards .








kad kad ni mampu membuatkan aku terharu . lalala .

inaa for a big hug . 
walaupun melalui najwa . I'm really appreciate it .

alya safa ( also my dorm mate ) for the kain felt . ( tak tahu camne nak eja )


and EVERYBODY yang wish aku . thank you .

and , tak lupa jugak for MY LOVELY FAMILY. 
I love you all .
mama , ayah , ema , ayan , buyatt .
and thank you juga sebab bagi adik kek red velvet .
:'( 
nangis terharu ni .


thanks to everybodyy .
and now , I'm turn 16 .
Alhamdullilah .


p/s : Alfatihah kepada abang kepada Phedot yang meninggal pagi tadi sebab accident kat putrajaya . Semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang orang yang beriman . Aminn .
ALFATIHAH .