Sunday, December 23, 2012

Cooking Classes

enjoy sangat bila kita spend the whole day dgn bff kita kann  kannnnn ? haha . so aku ngan aimi pun samalah . aimi pepagi buta dah jerit jerit depan rumah aku suruh buka pintu . budak ni memang selamba betul . lps aku buka pintu , duduk dalam bilik bersembang lah , online sama sama lah , kacau aimi , cubit dia lah . hahahaha

petang tuh , aku ngan aimi pun buatlah BUBUR CACA . yup . sedap gila . aku yang teringin makan bubur ni sebenarnya . so lepas mak aku balik dari kelas ptg tuh teruas ajak kitaorg buat bbur . sambil mak aku ngajar masak bubur ni . act , mak aku pun first time buat bubur ni . haha .


ni masa mula mula nak bagi warna warni tuh kembang


dah hampir siap . aimi si rosak gigi yang kacau 


yeay ! finally , makan sampai kenyang ! haha

*******************************UPDATE*******************************

lupa pulak nak letak resepi since ada orang email nak resepi kenalah letakkan .

BAHAN - BAHAN :-


* aku tambah gula melaka nak bagi warna perang + sagu *
* so yummy *

CARA - CARA :-