Tuesday, December 18, 2012

A project for a big surprise

Have a lot of laughs today ! hahaa
act , kitaorg akan me-surprise-kan inaa esok ( amik result PMR , cek dok ketaq lutut ni ) dengan hadiah kami GENG BUDAK FLAT .

so , semalam adalah projek besar besaran ntuk hadiah nak bagi inaa ni . ehh , lupa pulak nak cakap . hadiah ni sempena birthday inaa (11/12) . sama ngan vivy yusof tau olls . hehe

let's the story begin ;


aimi the 'rosak gigi '
haha


minah kepoh
masa ni dia tgh arah arah orang untk buat lukis lukis 


sempat pulak dah makcik makcik ni ambik gamba 


masa tgh tulis tulis 


diyana tak buat apa pun . dia just buat bising .


aimi buat iklan ' ROSAK GIGI '


ak gigih melukis + mewarna . rasa macam kat tadika lagi lah . haha


aimi juara melukis + mewarna . dia selalu menang kat sekolah dalam pertandingan melukis + mewarna poster 


so , hasil lukisan aku 
tema dia , KAMI GENG BUDAK FLAT


muka promote tema projek . hehe




They are my awesome bestfriends <3


dah habis sesi photography , aku hidangkan kek batik yang aku buat semalam .


tidak lpa juga kpd si photographer , syaza



aku ajak bear tuh makan , tapi dia taknak



yummy !

sorry sebab tak dapat upload semua gamba coz I took so many pictures .
ehh , bukan aku lah , syaza !
thanx syaza for the service .