Thursday, March 15, 2012

selamat tinggal sayangku !

hmm , hari nie merupakan hari kesedihan buat aku . mana taknya , satu-satunya makhluk Allah yg kami sekeluarga amat menyayanginya pergi meninggalkan kami buat selama-lamanya . 15/03/12 jam 1.15pm . Bunga !

satu keluarga aku menangis start dia nazak lagi . ayah aku balik rehat tme lunch puun nangis jugak . mak aku mula mula x kasi bgtahu kkk aku sbb dia tgh final exam . last last kkk aku dpt thu jugak lps dia desak ayh aku suruh bgtahu knp kteorg semua menangis . lps dia tanya ayh aku , tros tefon aku . dia nangis giler gila kat aku .

dia mati sebab sakit . sakit apa pun aku x tahu . dah 3 minggu kott . badan dia susut gila sampai nampak tulang jer . berat dia dr 4 kg turun sampai 450g . sadis kan ??

sedeh sgt sgt sgt sgt . aku asyik nangis nangis jer ary nie .