Monday, September 19, 2011

jiwa saya

ary nie genap 8 ary sye berade di umh sye.sye pown x tau arr npew.dh post kali nie pown mengesahkan jiwa saya!jiwa saya sgt2 sakit dgn kehadiran org ketiga dlm idop sye.jiwa dan raga saya sgt sakit.kalau x diubati nmpak gayanya ia akan menjadi gila.gila??spew yg akan jd giler?sdh semestinya saya.

ary2 sye terfikir bler sye bley meninggalkan dunia ini padahal sye x sdar amalan sye masih x cukup untuk dibawa pergi.tpi sye dh x sanggop.

mlm td sye bermimpi sye sdh pindah skulah ke SMKAM.sgt2 seronok.sye sgt2 gembira dlm mimpi tuh.dah sah2 arr gembira kte mimpi kan.bler agaknyer sye bley troskan hdop sye tnpe SAMTTAJ.sye sgt2 seronok ngan SAMTTAJ.tpi,sye sgt2 x seronok ngan ASPURI.jiwa sye lg skit ngan kehadiran asrama dlm idop sye.bler sye boley bebas meneroskan idop sye tnpe asrama.kadangkala saya terfikir sye sama sekali x kan  benarkan generasi saya tggal di asrama.sbb pengalaman mengajar sye untuk tros berhati-hati.pengalaman saya membuatkan sye fobia untuk tros tggal di asrama.