Sunday, July 31, 2011

Ramadhan aL-MUBARAK

blink..blink..
lme sudeyh tidak blogging..post kali ini nak stori morie kesah ramadhan..klalau dh ckp ramadhan dah sah2 arr org akn pk kesah raye..x pew2 nnt dh hjung ramadhan aku citer kesah raye tpi kali nie aku nk citer kesah pose..solat tarawikh n buat kueh raye..

smalam,aku tman mama n ayah g wisma tabung haji kat kelana jaya..dyeorg nk bg passport antarabangsa dyeorg kat sne..blek dri situ,tros sggah Bagus Bakery kat Seksyen 13..bli arr bhn2 nk wat biskut rye..sronoknyer..ske sgt2..mcm2 ar bli pokoknyer..then mama de bli  acuan nak buat homemade chocolate yg sllu org jual tue..then blik dri sne sggah Daily Bake kat Seksyen 26 lak.bli lagi bhn2 kueh yg msih x cukup.then smpailah kt umh aku yg terletak di seksyen 27..

lps blek tuh,,aku google arr cari resepi nk wat homemade coklat tuh..dh jmpe aku tros arr salin an...mlm td,aku try2 arr buat..jd jgk akhirnyer..agak sedap tpi rse terlalu coklat..jd dh jd x brp nk sdp ar la kan..kihkih..tgok dh terpesong dh aku citer..

aku nk citer kesah ramadhan jew sbnrnyer..x sabar2 nk g msjid nk solat tarawikh sme2..best2...tmbh2 agy tyme 10 mlm terakhir..yg tue yg pling best bk wat ibadah tue..

Lp plak nk ucp kpd sumer org islam:''SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK"

ok arr aku dh terbau tomyam yg mama msk tuh..memandangkan hari nie hari terakhir mama msk tuk lunch sbb esok dh start pose..jd lbih baek aku g makan skrg..tata..