Saturday, April 30, 2011

SELAMAT HARI MAMA


Memandangkan ari ahad(8/5) adalah ary ibu dan mggu aku x balek umh.Jd aku amek rr kesempatan ini untuk menge'post' kisah mama aku..

Kadangkala aku terfikir mama melahirkan aku sambil menangis kesakitan..
Namun, masihkan aku ingin menyakitinya??
masih mampukah aku tertawa melihat penderitaannya?? memakinya?? melawannya?? aku sendirian?..

Sedarlah bahawa dalam dunia ini x ada seorang pun yang sanggup mati demi ibu..TAPI seorang ibu sanggup mati demi anaknya..

Lihatlah betapa besarnya pengorbanan ibu demi untuk melihat anaknya berjaya di masa akan datang..


Oleh itu terimalah satu lagu sempena ary ibu;


Padamu ku harap
Kau hadir dalam hariku
Agarnya kau tahu betapa ku cinta padamu

Setiap masa
Seolah ada di sisi
Kasih padamu takkan pernah padam

Sayangku hanya engkau di hati
Jiwaku ini kosong tanpa pelukanmu
Oh belaianmu

Kasih kita ditakdirkan
Bersama takkan engkau ku persiakan
Walau terkadang hati mudah terusik olehku

Selagi ada nyawa seluruh daya
Kan ku pastikan kau gembira
Segala cinta dan saat bahagia
Oh ibu ke akhir hayatku

SELAMAT HARI IBU BUAT MAMAKU YANG TERSAYANG..