Saturday, December 4, 2010

MAHA International 2010

Pagi tadi,aku,mama dan ayh aku g ler kat MAHA International 2010 kat MARDI,Serdang..kteorg smpai kt sne lbih kurang kol 10 pg camtu rrr..jem glerrr kowt nak msuk kat dalam tuh..dh kene parking jauh dri tempat tuh..dah smpai sana mle2 aku nampak ler buah nangka bsr gilerrr nk mati kowt..



    bsarkan????

pastu kteorg msuk ler kt tmpat org jual2 bunge..lawa2 kowt bunge2 tuh...








                                                                   lawakan bnge2 nie...


pastu ade jgk aku tgok kambing2 yg besaq dye cam lmbu...terkejut gler do aku..





                                                                     bsar kan2...


pas tgok2 ler hewan2 nie der rrr bas smpai .bas nie dye bwk org g destinasi berikutnyer caam ladang nenas,perikanan n mcm2  agy..bas dye plak gilerr pnoh kowt..



                                        ayh aku berhimpit..tgok bdak sebelah ayh aku tuh...


                                          berhimpit kowt dlm bas nie..dah tuw pusing bnyk kali..


kte org de berhenti kat ladang nenas.best!!!


                                          
                              
                                                

                                                      
                                                                buah nenas!!sdp nie!!

                                                                    
                                                                   maskot nenas!!

                                                
                                         
                                                                   nenas jenis N36..


pastuh aku ade rr jgk jln2 g tmpat lain..pastu aku pown balik sbb dh pnat sgt2...smpai cni jew kk post kali nie..tata..